Obchodní podmínky - část B - zjednodušené doplňkové včetně dopravného
Všeobecné obchodní podmínky - část A - základní, Reklamační řád, Reklamační protokol, Formulář odstoupení od smlouvy
Zboží zakoupené v našem e-shopu je dopravováno zákazníkovi na místo dodání při dodržení těchto podmínek:
.
1) Doprava - jednotlivá okna - kusová zásilka (pouze po jednom kusu a pouze menší rozměry oken do 3m obvodu - např. max. 60/90 nebo 100/50), lze zaslat dopravní společností jako malou kusovou zásilku. Větší rozměry lze pouze zasílat na paletě paletovou zásilkou.
Cena dopravy včetně balného za jedno okno je 250Kč bez DPH při kusové zásilce jedno okno. Od 2,5m obvodu okna (max. do obvodu okna 3m) je dopravné 300Kč bez DPH, vzhledem k vyšší hmotnosti.
Poplatek dopravce za dobírku je 40,- bez DPH při hotovostní platbě dopravci při převzetí zásilky.
.
2) Doprava - plastová okna - paletová zásilka. Okna nad 3m obvodu zasíláme přepravní společností ( paletová zásilka) maximálně do 5ks větších oken na jednu paletu nebo podle celkové hmotnosti v případě menších oken !!! Ceny dopravy na paletě u plastových oken jsou orientační podle celkové hmotnosti včetně palety.
Ceny dopravce za nákladní dopravu ( nejedná se o standardní balíkovou přepravu): Okna na paletě do 50kg - 600Kč (cca 1 okno), do 100kg - 800Kč (cca 2-3 okna), do 150kg - 1000Kč, do 200kg - 1500Kč, do 300kg - 1800Kč bez DPH. Hmotnost dopravovaného zboží váží dopravce včetně palety. Cena za nevratnou paletu je 120Kč bez DPH. Při přepravě jsou okna pojištěna proti poškození. Nutno zkontrolovat při převzetí !!! Při případném poškození oken učinit ihned zápis s doručujícím řidičem !!! Pozdější reklamace není možná!!!
Okna větších rozměrů, která nejdou převážet naležato na paletě a paleta nejde zvednout paletovým vozíkem, přepravní společnost NEPŘIJÍMÁ K PŘEPRAVĚ !!! Pouze k osobnímu odběru nebo přeprava naší dopravou za níže uvedených podmínek. Okno pro naložení na paletu může být maximálně 120cm pro alespoň jeden rozměr. Na paletě nejdou zasílat okna, kde šířka i výška jsou oba rozměry více jak 120cm.
Doprava střešních plastových oken - Pro dopravu po ČR platí standardní dopravné jako pro paletovou zásilku.
.
.
Podrobnější informace ohledně dopravného jsou také uvedeny u každého zboží v záložce "Doprava". Cena zboží je vždy bez dopravného.
Aplikace eshopu dopravné neumí počítat, protože doprava je závislá od velikosti zboží, hmotnosti zásilky, celkové ceny a vzdálenosti doručení. Proto není cena dopravy uvedena v automatickém potvrzení objednávky, které obdržíte emailem po dokončení objednávky. Ceny dopravy jsou uvedeny níže. Ceny platí pouze pro dopravu v ČR !! Doprava do SR je dle ceníku dopravce.
Před odesláním zboží obdržíte email s informací, že objednávka je zpracovávána. V tu chvíli si již můžete na eshopu ze svého účtu stáhnout vaši fakturu, která již dopravné obsahuje. Přihlašovací údaje vám byly předem zaslány na váš email.
Pokud zde nebo kdekoli na e-shopu není uvedeno u ceny zda je cena s DPH nebo bez DPH, jedná se vždy o cenu bez DPH.
Obrázky v eshopu mohou mít ilustrační charakter. Rozhodující je popis zboží. Nelze uplatňovat reklamaci z důvodu jiného ilustračního obrázku v eshopu.
Lampy, vitráže, předměty z barevného skla, ze dřeva, keramika, kovové výrobky a jiné dekorační předměty jsou ruční práce a každý kus je jedinečný. Můžou se tedy odlišovat tvarem nebo barevností. Barevné a tvarové odchylky u dekoračních, řemeslných a uměleckých předmětů nejsou důvodem k reklamaci.
Na Slovensko nezasíláme na dobírku. Pouze na platbu předem převodem na náš účet. Je nutno vyčkat na konečnou fakturu včetně dopravného. Dopravné je dle ceníku dopravce a je stanoveno dopravcem vždy na konkrétní zakázku dle kg a km.
Nutno zkontrolovat okna při převzetí!!! Při případném poškození oken učinit ihned při převzetí zápis s doručujícím řidičem!!! Pozdější reklamace není možná!!!
Odeslání objednávky se považuje za uzavření kupní smlouvy a je pro kupujícího závazná okamžikem odeslání objednávky. Každá objednávka, odeslaná prostřednictvím eshopové aplikace, je automaticky potvrzená aplikací eshopu. Ostatní objednávky (ústně na provozovně, telefonem, faxem, emailem, dopisem atd.), se považuji za uzavřené v okamžiku přijetí objednávky, popř. uhrazením zálohové platby u objednávek, vyžadujících zálohou platbu. Viz také bod 4, 22.
.
.
3) Doprava - plastová okna velkých rozměrů (např. 130/130 a více) je možno také vyzvednou osobně na naší prodejně OKENNÍ CENTRUM, Jihlava, Tylova ul. nebo zajistíme dopravu po celé ČR vlastní dopravou. Počítána vzdálenost pouze z místa do místa - ne cesta tam a zpět! Cena dopravy je do vzdálenosti prvních 0-20km od provozovny Okenní centrum - 500Kč paušálem. Nad 20km vzdálenosti je cena 500,- paušál + 17Kč/km nad 20km. Uvedené ceny dopravy jsou bez DPH. V místě vykládky je nutno zajistit pomoc při složení oken přiměřeným počtem osob !!!
POZOR! Okna s platbou - zálohovou fakturou nebo osobní odběr - rezervujeme na prodejně maximálně 3 dny. Zaslanou fakturu proto uhraďte obratem. Vyhnete se riziku, že okna budou po 3 dnech prodána jinému zákazníkovi, pokud nebude zálohová faktura do 3 dnů uhrazena. V tom případě vám budou dodána okna z další výroby. Zálohová faktura neuhrazená do 14 dnů bude stornována. Objednávka s osobním odběrem nevyzvednutá do 14 dnů bude stornována.
4) Jakákoli jiná plastová okna a dveře, vchodové dveře, interiérové dveře, vrata, brány, ploty, barvené omítky a penetrace, vitráže, fusing, dekorace apod., se z hlediska občanského zákoníku, považují za zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, pokud toto zboží není vedeno jako zboží, které je aktuálně skladem, ale je pro spotřebitele nově vyráběno. (skladové položky jsou pouze okna, která mají uveden počet kusů skladem). Okna, která nejsou takto standardně skladem a jsou po objednání zadávána do výroby, se hradí zálohovou fakturou 70%. Zbytek při dodání.
5) Doprava Solárních kolektorů - Doprava dopravcem Toptrans na nevratné paletě dlouhé 2m, hmotnost 150kg +. Paleta 500,-. Doprava dle km cca 1500-2000,- bez DPH. Při převzetí je nutno zkontrolovat zda nejsou poškozené skleněné trubice. V případě poškození udělat s řidičem zápis o poškození zásilky nebo zásilku nepřebírat.
6) Zrušeno
7) Zrušeno
8) Doprava - skladové zboží (drobné zásilky mimo PU pěny) je doprava 200Kč balík - bez DPH do 10kg a do délky 1,5m. Nad 10kg je dopravné 250,- bez DPH. Těžší zásilka a delší zásilka ( nad 30kg, ale jen do délky 2m )je doprava 300Kč bez DPH. Zásilka větší hmotnosti jak 30kg a delších rozměrů jak 2m je dopravné naceňováno dle hmotnosti a rozměrů individuálně. Tyto zásilky jsou odesílány minimálně následující den, neboť paletová a nadměrná přeprava se musí objednávat u dopravce jeden den předem. Skladové položky je možno také zakoupit v naší skladové prodejně na adrese: OKENNÍ CENTRUM, Jihlava, Tylova ul. 36, Po-Pá 9-15 hod. PU pěna je dopravována nákladní dopravou - viz ceny u "plastová okna-paletová zásilka".
9) Zrušeno
10) Zrušeno
11) Zrušeno
Poznámka k cenám eshopu.: Ceny na eshopu nejsou online propojeny s cenami dodavatelů eshopu. Úprava cen se provádí individuálně po oznámení úpravy cen dodavatelem. Vzhledem k častým změnám cen zejména u polystyrenu, je zákazník, před objednáním u dodavatele, upozorněn na jinou cenu zboží, pokud bude cena jiná než na eshopu. Pokud zákazník s novou cenou nebude souhlasit, dochází automaticky ke zrušení kupní kupní smlouvy a objednávka se stornuje. Obdobná situace může nastat i u jiného sortimentu, který dodavatel může zdražit, bez toho, že by obeznámil provozovatele eshopu. Pokud tato situace nastane a provozovatel eshopu dodatečně zjistí, že dodavatel zdražil zboží, upozorní na tuto situaci zákazníka. Pokud zákazník nebude s novou cenou souhlasit, dochází automaticky ke zrušení kupní kupní smlouvy a objednávka se stornuje. Stejné pravidlo platí v případě jiné chyby u ceny zboží nebo pokud dodavatel vyřadil zboží z nabídky. Chybná cena zboží v eshopu tedy nezakládá žádný nárok na plnění objednávky v této ceně. Pokud již bude mít zákazník zaplacenou zálohovou fakturu a s novou cenou nebude souhlasit, tak se jeho zálohová platba obratem (a za to ručíme) zasílá zpět na zákazníkův účet. Vyčkejte tedy s úhradou na zaslání faktury - neplaťte zboží pouze dle objednávky.
Ne každé zboží je možné zaslat na dobírku. Pokud vám aplikace eshopu nabízí pouze platbu převodem, tak košík obsahuje některé zboží, které nejde zaslat na dobírku (např. zásilku od subdodavatele, zboží na zakázkovou výrobu apod.)
-------------------------------------------------------------------------------------------
12) Úhrada skladového zboží je možná na zálohovou fakturu nebo na dobírku .
Z důvodů zvýšeného procenta neplatičů neposkytujeme zboží na fakturu se splatností - bez výjimky.
13) Faktury vystavujeme výhradně elektronickou formou, která je plně v souladu se zákonem. Fakturu ke stažení v souboru pdf, najde registrovaný zákazník po přihlášení ke svému účtu na eshopu www.stavimednes.cz. Neregistrovaný zákazník obdrží fakturu na vyžádání emailem. Papírovou fakturu zasíláme pouze na výslovnou žádost. Poštovné hradí příjemce.
Poplatek za platbu dobírkou je 40Kč bez DPH.
OSTATNÍ ZBOŽÍ, ZDE NEUVEDENÉ, JE CENA VŽDY BEZ DOPRAVY !
Pro objednané zboží platí stejné standardní obchodní a reklamační podmínky podle daného výrobce zboží, které jsou ke shlédnutí na stránkách výrobců.
14) V případě zboží, které je označeno jako II. jakost nebo zboží použité , je záruka na zboží omezena. Na zboží z rubriky Bazar, záruku neposkytujeme. Záruka se nevztahuje na dárky a doplňky dodávané zdarma. Standardní záruční podmínky platí pro spotřebitele. Spotřebitelem se rozumí pouze ten kupující, který při uzavírání objednávky a plnění kupní smlouvy uzavřené s prodávajícím nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu podnikání. Kupující, který nesplňuje tyto podmínky, se za spotřebitele nepovažuje. Spotřebitelem zejména není ten kupující, který s prodávajícím uzavřel Smlouvu o obchodních podmínkách anebo ten, který ve své objednávce uvádí své identifikační číslo (IČ nebo DIČ). Prodávající poskytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku na jakost dodávaného zboží v délce 12 měsíců v souladu s podmínkami danými výrobcem zboží a v souladu s obchodním zákoníkem .
15) Záruční podmínky u spotřebitele se řídí standardními záručními podmínkami podle daného výrobce. Záruka na zboží je zpravidla 24 měsíců (pokud výrobce neposkytuje delší záruku) a počíná běžet dnem převzetí nebo doručení výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, z důvodu použití zboží k jiným, než k určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou montáží a manipulací, mechanickým poškozením, nadměrným zatížením, zásahem vyšší moci apod. U plastových oken se na vnější viditelné vady vztahuje záruka pouze do doby převzetí. Zákazník je povinen zboží zkontrolovat na povrchové vady ihned při převzetí. Pozdější reklamace není možná. Při převzetí zkontrolujte i skla. Pozdější reklamace na prasklé sklo není možná. Reklamovat sklo jde pouze při netěsnostech (vnitřní rosení skel) nebo velké kazy ve struktuře skla.
16) Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace. Kontakt je možný osobně, telefonicky (hovory mohou být monitorovány pro řízení reklamace nebo objednávky), e-mailem nebo písemně. V případě zasílání reklamovaného zboží poštou je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt. Bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci a prodávající má právo zásilku odmítnout. Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. Kupující může též požadovat slevu z kupní ceny zboží, tato sleva lze poskytnout v případě, kdy má věc vady, které nebrání, aby sloužila danému účelu. V případě uplatnění slevy, bere kupující na vědomí, že zboží s vadami, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat. Zákazník nemůže požadovat výměnu věci v případě, že by to bylo s ohledem na povahu vady nepřiměřené. U vad, které se týkají jen součásti věci, pak lze požadovat výměnu příslušné součásti.
17) Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. (další viz bod 22) Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě. Můžete použít formulář v záhlaví těchto podmínek. Spotřebitel pak je povinen zaslat na vlastní náklady zboží zpět nepoškozené, nepoužité, včetně veškerého příslušenství. Zboží zasílané na dobírku nebude přijato. Okna, dveře, vrata apod., která již byla namontována, již nelze vrátit zpět z důvodu odstoupení od smlouvy. Toto lze učinit pouze před montáží v zákonné lhůtě.
Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní ceny. Pokud je zboží zničeno nebo poškozeno tak, že je neprodejné, není možné odstoupení od smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího z důvodu špatného obrázku není možné. Závazný je vždy název a popis zboží, které zákazník objednal a potvrdil. Některé obrázky uvedené u zboží mohou mít pouze informativní charakter. Například u skladových oken mohou být vyobrazena okna Veka, Schuco, Avantgarde nebo KBE. Profily oken jsou konstrukčně totožné. Profily jsou 5ti nebo 6ti komorové, s konstrukční hloubkou 70mm. Všechna skladová okna mají čiré dvojsklo s koeficientem U=1,1. Skladová okna jsou vyrobena v barevných variantách - vždy vnitřní bílá a dle provedení je vnější barva bílá nebo zlatý dub.
18) ADRESA PROVOZOVNY pro zasílání reklamací nebo při odstoupení od smlouvy: Okenní centrum, Tylova ul. 36, 58601, Jihlava nebo emailem na info@stavimednes.cz. Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být nikterak použité, nesmí být nijak poškozené, zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzali, tak musí být zaslána i zpět vč. příslušenství, návodu atd. s originálem dokladu o koupi. Náklady na dopravu na zaslání zboží zpět do naší provozovny hradí zákazník. Zboží zasílejte doporučeně a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám. Nesmí být zasíláno zpět na dobírku, takto zaslané zboží nebude z naší strany přijato. Při nesplnění podmínek o reklamaci nebo odstoupení od smlouvy, Vám zboží zašleme zpět na jako neoprávněnou reklamaci na vaše náklady.
19) Doby dodání zboží z e-shopu jsou zpravidla 1-5 pracovních dnů u zboží, které je skladem v našem skladu. Pokud by zboží nebylo dostupné do 10 pracovních dnů, bude zákazník informován. Zboží skladem - expedice probíhá zpravidla následující pracovní den od přijetí objednávky. Doba dodání závisí od rychlosti dopravení smluvní dopravní společností. Ve většině případů je zboží doručeno následující pracovní den od odeslání. Plastová okna, která jsou skladem, je možné vyzvednout v naší prodejně v Jihlavě. Pokud nejsou okna aktuálně skladem, je doba výroby v průměru 4-6 týdnů po uhrazení zálohové faktury u bílých oken nebo oken v základních barvách, plus doba dopravy. Vchodové dveře, nestandardní barvy nebo atypické výrobky (cokoli, co není vedeno standardně skladem) jsou vyrobeny cca do 6-8 týdnů. Poté jsou připravena k vyzvednutí zákazníkem v naší prodejně nebo k dodání dle výše uvedených dopravních podmínek. Dodací doby jsou orientační a mohou být také kratší v závislosti na vytížení výrobní linky (popřípadě delší). Dodací doby jsou zpravidla uvedeny u jednotlivých produktů na eshopu. Uvedené dodací doby nejsou závazné.
20) Okna, která nejsou skladovými položkami (skladové položky jsou pouze okna, která mají v eshopu uveden počet kusů skladem) nebo jiné zboží na objednávku, musí být vždy zaplacena záloha na výrobu min. 70% předem ( při ceně zakázky nad 50tis. Kč a u netypických oken, netypických barev, vrat, dveří, bran, plotů a pod. je záloha 80%) a zbytek kupní ceny při dodání. Před zaplacením zálohy se objednávka do výroby nezadává. Před zaplacením zálohy na výrobu, musí zákazník zkontrolovat a odsouhlasit předloženou kalkulaci. Potvrzená objednávka a uhrazená záloha je závazná a po zadání do výroby se již nedá změnit. Objednané parapety s celkovou cenou nad 2000,- je nutno hradit min. 50% na zálohou fakturu a zbytek při dodání.
21) Pokud nebude záloha uhrazena v termínu do 14 dnů od odeslání objednávky, objednávka se považuje za zrušenou a plnění se neuskuteční. Tímto aktem dochází ke zrušení kupní smlouvy, která vznikla odesláním objednávky. Pokud bude mít zákazník zájem o zboží i po tomto termínu, po zrušení objednávky, musí uskutečnit novou objednávku, aby tak mohla vstoupit v platnost opět nová kupní smlouva. Stará objednávka již nejde aktivovat a následně je odstraněna ze systému eshopu. Poplatek za uskladnění na zakázku objednaných a nevyzvednutých oken při osobním odběru je 50Kč/ks a den. Prvních kalendářních 7 dní je uskladnění zdarma.
22) U objednaného a zaplaceného zboží nelze zrušit objednávku (odstoupit od smlouvy) u zboží, které je dodáváno tzv. na zakázku (např. okna, dveře, vrata, brány, ploty, parapety, žaluzie, sítě, vitráže, dekorativní předměty apod.). Stornovat objednávku na zakázku lze pouze před zaplacením zálohy. Po zaplacení zálohy objednávku obratem přebírá výrobce. Pokud zákazník po zaplacení zálohy z určitého důvodu trvá na stornování zaplacené objednávky, vzniká dodavateli nárok na smluvní pokutu ve výši 50% z celkové ceny zakázky. Tato smluvní pokuta je odečtena z již zaplacených záloh objednatele. U netypických plastových oken, dveří, vrat apod. je storno pokuta 60% z celkové ceny (za netypické rozměry a barvy oken a dveří se považují ty profily, rozměry a barvy, které nejsou standardně nabízeny v našem e-shopu jako položky vedené skladem a jsou tak obtížně prodejné). Tato okna a dveře apod. jsou pak nabízena dalším zákazníkům levnější o odečtenou storno pokutu, aby byla co nejrychleji prodejná. Tyto kroky jsou vstřícné vůči zákazníkovi, neboť dle občanského zákoníku §1837 odst.d se jedná o zboží upravené nebo vyrobené na přání zákazníka a u tohoto zboží není ze zákona možné vůbec žádné odstoupení od kupní smlouvy.
23) Dodací doby uvedené u zboží (pokud jsou uvedeny) platí ode dne připsání fakturované částky na náš účet. Dodací doby jsou orientační, nejsou závazné a mohou být delší, pokud zboží není aktuálně skladem nebo jinak dostupné. Doba dodání oken, dveří, vrat a dalších výrobků, které se vyrábí na objednávku je závislá na výrobci a může se prodloužit oproti orientačním termínům.
24) Při odeslání objednávky z e-shopu je zákazník upozorněn na nutnost přečtení těchto podmínek a před odesláním objednávky potvrzuje, že tyto podmínky četl (část A - v příloze ((odkaz v úvodu)) i tuto doplňkovou část B) a bez výjimky schvaluje. Tyto obchodní podmínky B jsou platné od data uvedeného na obchodních podmínkách A.
25) Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky měnit.
Obchodní podmínky jsou platné i pro ostatní způsoby provedení objednávek (ústně na provozovně, telefonem, emailem, dopisem atd.) veškerého zboží dodávané firmou Okenní centrum - Jiří Přikryl.